marți, 6 aprilie 2010

Casa Bala

Pentru a putea posta un comentariu, alegeți la rubrica Comentați ca: Nmme/Adresă URL și scrieți doar numele fără nimic la adresa URL. Apoi puteți posta astfel încât să apara și numele vostru la comentariu. Mulțumesc

CASĂ FAMILIALĂ P+M (222,06 mp)


Clădirea de locuit cuprinde

- la parter (109,10 mp): hol, casa scării, baie, birou, living-room, bucătărie, centrală termică, terasă

- la mansardă (112,96 mp): hol/birou peisaj, 3 dormitoare, baie, 2 balcoane


Plan Parter


Plan Mansardă

Randări


8 comentarii:

  1. Frumoasa lucrare! imi place mult! un pic cam mare insa pentru mine. Are sauna? ma transpun in BH cand o vad. Mult succes!

    RăspundețiȘtergere
  2. Ca si desing si conceptie, e foarte bine gandita, imi place si mai ales ideea de a combina pereti drepti cu cei rotunzi, adica semi-rotunzi.. e o idee interesanta.Felicitari,iar modul in care ai distribuit incaperile e foarte bine gandit
    imi place, e o casa cu spatii foarte utile si care ar trebui sa satisfaca si cei mai pretentiosi clienti. Are un desing modern care se incadreaza foarte bine in orice peisaj. Succes in realizarea proiectelor.

    RăspundețiȘtergere
  3. Astept comentarii si aprecieri. Tin sa precizez ca a fost alegerea beneficiarului doar o singura nuanta la fatada. Eu am propus initial crem deschis cu vernil si acoperisul din tigla gri inchis. Nu e rau nici asa doar ca nu iese nimic contrastant in evidenta.

    RăspundețiȘtergere
  4. Modelul usor rotunjit al ferestrelor si al peretilor ii ofera eleganta dar si un stil aparte. Parerea mea este ca ar fi mers cu siguranta o nuanta de crem. Imi place.

    RăspundețiȘtergere
  5. foarte frumoasa casuta chiar imi place

    RăspundețiȘtergere
  6. Sincer foarte frumos ! Ideea mansardei, mai precis a geamurilor de la mansarda mi se pare deosebita.
    Spatiile utile, un dessing luminos, inspira un cadru intim, cald si linistit.
    Detaliile arhitecturale sunt bine lucrate.
    Mi se pare potrivita si alegerea aceleiasi culori ca si la fatada casei pentru jaluzelele verticale de la dressing.
    In concluzie, o casuta in care cu siguranta m-as simti confortabil.
    Felicitari Romeo Indries !

    RăspundețiȘtergere
  7. Va multumesc tuturor pentru aprecieri. Ma ajuta sa-mi perfectionez cunostinta si sa creez ambientul placut pentru oricine isi doreste o casa

    RăspundețiȘtergere